Alders Makelaars streeft er naar om nog makkelijker en beter bereikbaar te zijn voor haar klanten. Daarom kunt u tegenwoordig ook met ons chatten. Wij leggen aan de hand van een aantal onderwerpen uit, wat u moet weten over de chat.
Naast reguliere werktijden zijn wij ook bereikbaar op twee avonden. Op de volgende tijden zijn wij bereikbaar via de chat:
Maandag van 08:30 uur tot 21:00 uur
Dinsdag van 08:30 uur tot 17:30 uur
Woensdag van 08:30 uur tot 21:00 uur
Donderdag van 08:30 uur tot 17:30 uur
Vrijdag van 08:30 uur tot 17:30 uur
Zaterdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
Buiten deze tijden kunt u ook een bericht achterlaten via de chat, hierin kunt u uw vraag stellen en nemen wij op een ander moment contact met u op.
Met ons chatten is zeer eenvoudig. U gaat naar onze website: www.alders.nl. Rechts onderin staat een rondje met een tekstwolkje of een foto van een medewerker van Alders Makelaars. Hier kunt u op klikken. Er komt dan een venster tevoorschijn. In de balk onderin ‘’ Typ uw bericht ‘’ kunt u uw vraag typen en via het pijltje rechts in dezelfde balk, kunt u het bericht versturen. Wij streven er naar om zo snel mogelijk antwoord te geven.
Fun Fact: Wist u dat u emoticons kan toevoegen aan uw bericht?
Terwijl u met ons aan het chatten bent, kunt u gerust verder rondkijken op onze website. Zo kunt u een kijkje nemen bij de mooie woningen die in ons aanbod staan of lees een van onze blog-artikelen. Pas wel op dat u niet de website van Alders verlaat, want dan wordt de chat wel beëindigd.
Via de chat kunt u bij ons terecht met allerlei vragen. We zetten graag een paar voorbeelden op een rijtje welke soort vragen veel voorkomen via de chat en wat u zou kunnen vragen.
-Woningen uit ons aanbod (beschikbaarheid, plannen van een bezichtiging, specifieke vragen over de woning)
-Wanneer u op zoek bent naar een specifieke woning.
-Wanneer u uw eigen woning wilt verkopen
-Inplannen van een afspraak (gratis waardebepaling, hypotheekgesprek, zoektocht naar uw droomwoning)
–Weekend Open Huis (plannen van bezichtiging)
–Nieuwbouw (aanbod, beschikbaarheid, oplevering)
-Als verkoper vragen over uw woning (woningpresentatie)
–Hypotheken & Verzekeringen
-Juridische vragen omtrent koop- en verkoop woningen
Medewerkers van diverse afdelingen zijn gekoppeld aan ons chatsysteem waardoor wij zo goed mogelijk antwoord kunnen geven op uw vraag.
Staat uw vraag er niet tussen? Stuur gerust een chat en wij gaan u zo goed mogelijk helpen.
Als u met ons heeft gepraat via de chat en het gesprek is afgerond, dan kunt u de chat met ons beëindigen. Dit doet u simpelweg door de website van Alders te verlaten.
Wij zijn ook telefonisch bereikbaar of via het contactformulier op de website.