De fotograaf die bij u langs is geweest heeft van uw woning reguliere foto’s en 360° foto’s gemaakt. Vervolgens ontvangt de marketingafdeling het beeldmateriaal. Zij selecteren de geschikte foto’s en schrijven teksten om zo een mooi beeld van uw woning te geven.
U ontvangt de foto’s en teksten van uw woning. Na goedkeuring van u, wordt uw woning online en offline gepresenteerd. Denk aan Funda, onze eigen website, social media en de krant.
Wanneer uw woning is aangemeld, wordt u hiervan op de hoogte gebracht.
De foto’s worden daarnaast ook gebruikt voor het maken van een video van uw woning. In deze video geeft de makelaar een beknopte samenvatting van de woning. De omgeving wordt besproken evenals de indeling van de woning, de foto’s worden getoond op deze video.
Van de 360° foto’s wordt een 360° tour gemaakt. Zo krijgen de bezoekers nog een completer beeld van uw woning.
Tevens krijgen geïnteresseerden de mogelijkheid om uw woning te bezichtigen op een afgesproken datum tijdens het Weekend Open Huis. Potentiële woningkopers kunnen een bod uitbrengen op uw woning. Bij serieuze interesse kan de onderhandeling van start gaan.