Klachtenprocedure - Alders Makelaars

Bent u tevreden over ons?
Vertel het door.
Heeft u een klacht?
Vertel het aan ons.

We komen graag met u in contact om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Wat doen wij met uw klacht?

De klachtencommissie neemt uw klacht in behandeling en stuurt u een schriftelijke ontvangstbevestiging. In deze ontvangstbevestiging wordt ook omschreven binnen welk termijn u een antwoord kan verwachten. Het kan voorkomen dat de klachtencommissie meer tijd nodig heeft voor onderzoek, uiteraard neemt de klachtencommissie hierover tijdig contact met u op.

Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?

Dat is jammer om te horen! Als u niet tevreden bent over de afhandeling door de klachtencommissie van Alders Makelaars kun u uw klacht doorsturen naar de Consumentenvoorlichting van de NVM.

Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?

U kunt uw klacht schriftelijk indienen. Omschrijf duidelijk uw klacht en wat u verwacht van Alders Makelaars om het op te lossen.

klacht indienen

Liever per post? Uw brief kunt u sturen naar:

Alders Makelaars
t.a.v. de Klachtencommissie
Postbus 344
9640 AH Veendam